OnExo
12 Nov 2011 | 9:41 PTG | 0 comments
TEPAT PUKUL 12.44am (12.11.11)

Assalamualaikum..korg dah bace tajuk kat ats 2??
sebnrnye tarikh 2 yg tlah membuat ayer mata ku jatuh bgaikn air terjun
aku cuba nak call si dia untuk ckp (terima kasih)
tetapi lain pula yg jadi...
ada suara lain yg mngangkat hp
alangkah terkejutnye aku dgr suara itu...
suara itu marah2 aku tanpa beradap sopan
bahasa suara itu membuatkn hati aku tergores buat kali ke-3
malah mengeluarkn kata2 kesan
suara itu berkata kepada ku
jgn pernah gngu ank dia..ank dia dh pndai kurg hajar dgn cikgu..kputusn exm pon hncur..
sebab aku..kerana aku yg buat ank dia begitu..
aku pon xtw apelaa dosa aku kat ank dia..
ak bkn kjar harta dia
aku syg dia dgn hati yg ikhlas bkn nk main2kn perasaan dia
 aku hormat dgn suara itu
kerana suara itu lbih tua dri ku dan bnyak pngalaman
aku sedih sgt sbb bnde ni...
aku undur diri 
waslm





Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, welcome too my simple blog...anyeong chingu.visit here love you



Entries
About
Link
My Intro
Assalamualaikum,Hello! Please Leave some Opinion/Comment here, No harsh words and anonymous. Weee,thanks for visit here :)

Template By Asna Baekhyun
Background and Header by The Owner
The Frebiess By Ienaz
And Edit By Nur Faizah