OnExo
sya rindu awk :'/
27 Apr 2012 | 9:39 PTG | 0 comments
Dear Capital S ,
 ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥  ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥ ♥
Saya rindu sangat kat awak . Rindu nak dengar suara awak , gelaktawa awak and rindu nak awak ucap iloveyou imissyou :'/ Awak , kenape awak dah berubah ? :/ Serious awak dah banyak berubah , awak selalu wt hti sye skit..
awk mmg nk tngok saya ngis erk :'/
Tamba tamba skrg nii kite asyek bertekak je .
Benda kecik pun boleh jadi besar , kenape eh ?
If saya perempuan pilihan hati awak ,
tpi knape awk dah tak pecaye dkt sye lgy
saya bkn jnis perempuan yg ske mainkan
 hati awk..mcm mne awk fikir :'O


Awak , saya dah tak kuat dah nak tahan semua nii sorang sorang . Awak , saya perlukan awak . Awak yang selalu bagi semangat kat saya . Dulu awak rajin teman and layan kerenah saya .
Tapi sekarang semuanya dah takde , dah berubah ! :'/
Pape pun , saya nak awak tahu
saya sayangkan awak !
saya rindukan awak !
hunnylovebunny :'*

Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, welcome too my simple blog...anyeong chingu.visit here love you



Entries
About
Link
My Intro
Assalamualaikum,Hello! Please Leave some Opinion/Comment here, No harsh words and anonymous. Weee,thanks for visit here :)

Template By Asna Baekhyun
Background and Header by The Owner
The Frebiess By Ienaz
And Edit By Nur Faizah