OnExo
i miss my friend :'/
28 Apr 2012 | 2:12 PTG | 0 comments
Saya rindu nak berjalan dengan korang,
Saya rindu nak bergelak ketawa dengan korang,
Saya rindu nak panggil nama korang
Saya rindu, semua benda yang kita pernah buat
Saya rindu nak rehat sama sama dengan korang,

Ingat tak , kita selalu 
hang out sme2 .. sweet sgt time too (2011)

Ini bukan entri kekasih, tapi ini entri untuk seseorang sahabat yang aku sangat rindu

Aku sangat rindu,
But setiap orang ada haluan dia masing2, aku tak boleh nak harap yang ia akan menjadi seperti dulu kala.

Tapi sejujurnya, aku betul betul betul rindu kannya.
Walaupun kita dah tak rapat macam dulu,
Walaupun kita dah macam kekok sesama sendiri,
Korang tetap kawan baik saya, tetap kawan baik saya.
Dan tetap dalam hati saya, dan juga ingatan
Forever :' )
I want the ''DAMN! You guys are still together?'' type of relationship.


Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, welcome too my simple blog...anyeong chingu.visit here love you



Entries
About
Link
My Intro
Assalamualaikum,Hello! Please Leave some Opinion/Comment here, No harsh words and anonymous. Weee,thanks for visit here :)

Template By Asna Baekhyun
Background and Header by The Owner
The Frebiess By Ienaz
And Edit By Nur Faizah