OnExo
Kisah Sedih | Sepasang kekasih
17 Mei 2012 | 12:54 PG | 0 comments
Assalamualaikum hey spe yg sdang dilamun cinta ? bcelah post niey.. hope enjoin ~~
Bf : Kita main satu game nak tak ?
Gf : Game apa ?
Bf : Macam ni , esok awak tak payah contact saya . Maksud nya tak payah text call or apa apa yang berkaitan lah . Saya pun buat mcam tuu dekat awak okay ? Kita tgok sape menang...
Gf : Okay !
Esoknya , si Gf terpksa lah tahan rindu dekat Bf... Mengenangkan yang ni satu permintaan, si Gf cuba kuatkan hati....

Keesokkan harinya , si Gf call si Bf... Tapi tak dijawab , so si Gf pegi dekat rumah Bf dia .
di luar rumah, sangat ramai orang... dia mula rasa pelik then trus msok ke rumah... sekujur tubuh terbaring kaku di tengah rumah... dan tubuh tue adalah jasad si Bf yang dah meninggal...

Mak si Bf pun bagi surat dekat si GF...




Surat yang bertulis :
 Sayang , semalam awak dapat hidup sehari tanpa saya... Saya pasti esok dan seterusnya pasti awak dapat hidup bahagia tanpa saya . Love you ♥

Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, welcome too my simple blog...anyeong chingu.visit here love you



Entries
About
Link
My Intro
Assalamualaikum,Hello! Please Leave some Opinion/Comment here, No harsh words and anonymous. Weee,thanks for visit here :)

Template By Asna Baekhyun
Background and Header by The Owner
The Frebiess By Ienaz
And Edit By Nur Faizah