OnExo
7 tahun dah
7 Sep 2012 | 1:06 PTG | 0 comments
Assalamualaikum^^
layan ni dulu sebelom bace okey ~
 
Hari ni genap tujuh tahun awak meninggalkan sya.Terlalu cepat masa berlalu.saya rasa macam baru semalam   je awak pergi meninggalkan saya.saya tidak sangka begitu cepatnya ajal menemui  mu dikala usia yang begitu muda.Sungguh tidak disangka.Andai awak tahu,kenangan bersama awak adalah kenangan yang paling indah dalam hidup saya.Saya rindu dengan gelak tawa dan senyum manis yang ada pada awak.Tapi semuanya lesap begitu sahaja dan begitu pantas tanpa ada amaran yang datang.Masih terlayar tragedi yang pahit itu sehingga memaksa saya menerima suratan takdir yang awak sudah pergi buat selama-lamanya.Pergi tidak kembali.

Andai awak tahu,dengan awaklah saya mengetahui apa ertinya cinta,sayang dan benci.Dengan awakah saya menjadi insan yang setia.Awak,saya sedih sangat.Andai awak tahu,untuk memulihkan semangat yang telah hilang saya teah mengambil masa berbulan-bulan lamanya hinggakan saya tidak pedulikan apa yang sedang berlaku disekeliling saya.

Tapi saya reda dengan ketentuan ilahi,mungkin awak adalah orang pilihan dia,dan dia lebih sayangkan awk..saya hanya mampu mensedekahkan al-Fatihah dekat awak dan berdoa agar awak ditempatkan oleh Nya di sisi orang-orang yang beriman amin ......

Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, welcome too my simple blog...anyeong chingu.visit here love you



Entries
About
Link
My Intro
Assalamualaikum,Hello! Please Leave some Opinion/Comment here, No harsh words and anonymous. Weee,thanks for visit here :)

Template By Asna Baekhyun
Background and Header by The Owner
The Frebiess By Ienaz
And Edit By Nur Faizah