OnExo
no enter 12/10
13 Okt 2012 | 11:14 PTG | 0 comments

Assalamualaikum,hey dah lamalah jugak tak buka blog ni,rindu pulak hehe
hmm,korang pernah kehilangan orang tersyang ? maksud sya orang yang betul-betul rapat dengan andalah,pernah?ape perasaan anda ? sedih,rase mcm pedih sangat-sangatkn? macam tulah saya rasa sekarang..saya baru hilang seorang kawan rapat,pada 12/10 pada hari jumaat tepat pukul 1pm dia menghembuskan nafas terakhirnye..tapi yang paling sedih sya tak dapat jmpe dia buat kali terakhir,sbb jauh.
rasa macam baru semalam je,kite jumpe.rindu dengan choki-choki awak tu,ingat tak saya pernah buli awak pasal choki-choki...tapi sekarang dah takde sape yang nak belikan choki-choki untuk saya tiap-tiap bulan,sedihnye..cepatnye awak pergi tinggalkan kami,memang orang kita kena reda pemergian seseorang yang kita sayang,tapi kalau anda berada di tempat saya mesti anda rase sedih teramat :')
kepada ahli keluarga arwah salam takziah daripada saya,saya minta maaf sebab tidak dapat hadir...harap ibu tabah key atas kehilangan anak yang dikasihi,Al-Fatihah...
samapai disini sahaja luahan hati saya,sebab terlalu sedih..insyallah dengan izin tuhan saya update kembali...
lagi 23 hari lagi huh,doakan kami :')
Assalamualaikum






Older Post | Newer Post

Assalamualaikum! Hello, welcome too my simple blog...anyeong chingu.visit here love you



Entries
About
Link
My Intro
Assalamualaikum,Hello! Please Leave some Opinion/Comment here, No harsh words and anonymous. Weee,thanks for visit here :)

Template By Asna Baekhyun
Background and Header by The Owner
The Frebiess By Ienaz
And Edit By Nur Faizah